ГАРАНТІЯ І ПОВЕРНЕННЯ


Гарантійний період – це термін, під час якого клієнт, виявивши нестачу товару, має право вимагати від продавця чи виробника вжити заходів щодо усунення дефекту. Продавець повинен усунути недоліки, якщо не буде доведено, що вони виникли через порушення покупцем правил експлуатації.

З якого моменту починається гарантія?

з передачі товару споживачеві, якщо у договорі немає уточнення;
якщо немає можливості встановити день покупки, гарантія йде з моменту виготовлення;
на сезонні товари гарантія йде з початку сезону;
При замовленні товару з інтернет-магазину гарантія починається з дня доставки.

Що має на увазі гарантія на заглушки?

1. При правильному "вбиванні" заглушки не повинні ламатися. (Допускається брак у вигляді трохи більше 1,5-2 % від загальної кількості партії).

2. Кольорові заглушки, призначені для експлуатації у відкритих природних умовах, не повинні вигоряти від сонячних променів протягом 1 року.

3. Заглушки не повинні руйнуватися від перепаду температур від -60 до +60 за Цельсієм.

Якщо в процесі експлуатації виникають вище згадані ситуації, то заглушки підлягають заміні.

Виходячи з фізико-хімічних властивостей поліетилену та поліпропілену допускається стирання заглушок при терті.

Ми впевнені у своїх виробах. І на відміну від конкурентів, ми не використовуємо вторинну сировину.

Правила обміну та повернення товару:

Обмін та повернення продукції належної якості

Продавець гарантує, що покупець протягом 7 днів з моменту придбання товару може відмовитись від товару належної якості, якщо:

товар не надходив в експлуатацію та має товарний вигляд, знаходиться в упаковці з усіма ярликами, а також є документи на придбання товару;
товар не входить до переліку продуктів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.
Покупець має право обміняти товар належної якості на іншу торгову пропозицію цього товару або інший товар, ідентичний за вартістю або на інший товар із доплатою чи поверненням різниці в ціні.

Обмін та повернення продукції неналежної якості

Якщо покупець виявив недоліки товару після його придбання, він може вимагати заміну продавця. Заміна має бути здійснена протягом 14 днів з дня пред'явлення вимоги. У разі, якщо буде призначено експертизу на відповідність товару зазначеними нормам, то обмін має бути здійснений протягом 20 днів.

Претензії щодо кількості приймаються протягом 7 (семи) календарних днів з моменту поставки товару покупцю. Дата поставки підтверджується датою одержання Покупцем товару у транспортній компанії або датою підписання видаткової накладної на товар.

Повернення коштів

Термін повернення коштів залежить від виду оплати, який спочатку обрав покупець.

При готівковому розрахунку повернення коштів складає не пізніше як за 10 днів після пред'явлення покупцем вимоги про повернення.

Зарахування вартості товару на картку клієнта, якщо використали безготівковий розрахунок, відбувається відразу після отримання вимоги від покупця.

При використанні електронних платіжних систем повернення здійснюється на електронний рахунок протягом 10 календарних днів.